2009年2月22日 星期日

New Minnie Collection

近日在公司收到好朋友寄來的一盒物件, 打開後, 嘩!  嘩! 嘩!  係我至愛嘅Minnie呀, 而且很靚, 我從未在市面見過, 一路開盒一路微笑, 很高興呀!  在此公開道謝 :  Thank you so much my Crystal, hehe  ^^  (^o^)




開了盒, 砌完就是這個樣子, 很細緻, 於是我決定要將整套買回來收藏啊!


回家放好以上剛收到之禮物後, 家姐剛到我家, 於是便給家姐睇睇這美麗的Minnie new items, 嘩!  不得了, 不久, 家姐將整set買回來送給我呀, 真係好感激, 又感動, 又要麻煩家姐, 佢真係好到不得了呀! Thank you my Sister.  Haha (^V^)



其實個盒我都覺得好靚, 真係唔捨得扔掉, 但係........似乎........唉! 都係要掉啦, 否則會被投訴我係垃圾婆囉  >.<

以下便是每set之樣貌, 每套都很美很精緻, 我全部都愛死了, 砌完後真興奮呢!

 


一 set 八款, 砌好後, 我把它們安置在層架上, 嘩, 好震撼吓, 嘻嘻!



1 則留言:

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^