2016年3月30日 星期三

零失敗蒸出滑滑蛋(附食譜)

這個滑滑蒸蛋是我的名菜, 點解話係我嘅名菜?  因為我每次整這味餸也大受歡迎, 加上每次也很成功, 真係好有滿足感,! 每當我諗唔到整什麼餸時, 佢就會出現係我腦海, 簡單又受家人歡迎, 每次佢都係 9秒9 第一碟被清哂架!  我對蒸蛋也滿有信心, 可以大膽說句零失敗, 每次一定不會令家人失望, 一定有滑滑蛋食, 又簡單又受歡迎, 點可以唔成日整呢!  哈哈!  ::vv4014 

先看看材料, 超級簡單, 一盒雞湯250ML 加2 隻蛋已經可以了,  快、靚、正!
材料   :  水或雞湯  (250 ML)
雞蛋   ( 2 隻)

做法  :  將蛋打混與水或雞湯攪好, 
攪拌好蛋及湯後, 我再加了櫻花蝦一起蒸, Hubby同亞囝至愛  ::mm2065 
之後可加水在鍋中(我用鐵鑄鍋的)煲至水滾,  水滾後便可將已混好的蛋連碟放在鍋中蒸了。

                                          我用這個全盒有蓋的, 所以蓋上蓋子及鍋子的蓋便可計時了, 如無蓋的碟, 就必須在碟子上加張錫紙才蓋上鍋子蓋, 這樣可避免倒汗水流入蛋汁內。

開始計時, 一定要準確才可蒸出滑滑蛋的, 先中火 6 分鐘, 之後小火 2 分鐘, (這是我家爐火的時間) 便要馬上熄火, 完成, 滑滑蛋便出爐了, 但由於每家爐火熱力不同, 大家先要測試下家中爐火呀! 
如果今次照我時間而未夠熟 便再加小火1分鐘至2 分鐘, 若跟我時間已經蒸老了, 下次便用中火5分, 小火2分了, 大家要好好熟悉家中爐火來配合判決呢!
   蒸好後馬上拿起蓋子, 免倒汗水流回蛋中
 可加入蔥花
 看看中間位, 是否很滑呢!
 用碟蒸也是完全一樣, 好滑架! 完全完美無皺紋呀!   ::vv4005
 也可以分成用2 個盅一起蒸的, 時間同份量也一樣, 剛好分成2 個花花盅, 2個口味, 一個加了黑松露, 一個加了櫻花蝦一起蒸, 一次過滿足 2 種口味,  正!
 就算不加任何其他配料, 只是蒸蛋也美味呀!   ::mm2254

2 則留言:

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^