2013年11月7日 星期四

使我迷戀的Cup Cake @ Natural Chiffon


這間Natural Chiffon 的Cup Cake 第一次食我已瘋狂愛上了, 未食剩睇外表已滿分, 入口後更加唔會有唔迷戀嘅理由,  本人住新界, 如果想食一定要出去旺角舖買, 而且買完又必須立刻回家放入雪柜, 所以真係想食都要配合天時、地理, 但有時心癮起, 家姐又會突然親自速遞這心愛的cup cake來到我家, 真係窩心, 所以每一口cup cake也充滿愛與幸福, 我愛死Natural Chiffon 的cup cake 呀!

::vv4040



以上全部都係家姐愛心速遞, 食過很多口味後, 我還是最愛, 朱杏力蜂蜜、綠茶蜂蜜和朱古力咖啡之cup cake, 未食前一定要放在雪柜內雪藏, 在食用前必須放在室溫約 30 分鐘才食用, 您便會感受到那cream能與下層蛋糕溶為一體的食法, 真係好好味架!  ::oo2138

上月份, 好消息終於來臨了, 佢地竟然係荃灣開了新店, 好Happy, 以後唔使一定要去旺角了, 又唔使麻煩家姐了, 我自己可以去買了, 我開心到特登揸車去荃灣店買呀, 而且已經買了好幾次, 哈哈實在係超級 Fans呀!  ::mm2291



9 則留言:

  1. 我對cup cake麻麻,惡人就幾鍾意,會唔會好漏?幾錢個呀?::_381

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡食一定唔會感到漏, 而且要跟佢地個方法, 食之前放在常溫約30分鐘, 咁會更加好味, 一般是 HK15/個, 節日之特別cup cake就貴啲, 廿拾幾蚊一個, 好貴, 但味道係差唔多, 只係多左小小款助慶, 好唔抵, 買返普通的已足夠!

      妳得閒買隻比惡人試下啦, 有好多口味架 ::_1856

      刪除
    2. HK$15唔貴喎::vv4001

      刪除
    3. ::cc7150 買隻試下先, 好食再買過啦!

      刪除
    4. 不過, 近日佢地已經加左價, 要 HK$18/個, 如果節日cup cake 要成 HK$25/個, 節日cup cake是花款唔同, 口味是一樣的, 我覺得唔係好抵食, 食返original cup cake已經好滿足了 ::cc9126

      刪除
  2. 真係好靚呢~不如妳學下整XD

    回覆刪除
  3. 哈哈Sally 咪講笑,我邊適整,買好過 ::vv4087

    回覆刪除
  4. d cupcakes 造型真係好得﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. ::mm2217 係呀, 又睇得又食得, very good ::mm2374

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^