2013年11月4日 星期一

培訓飲食業學生之餐廳@ Cafe Imagine



這間餐廳是為了培訓飲食業學生而營業的, 餐廳為於長沙灣, 地方不大, 座位不多於20個, 但環境也算ok, 我共光顧了2 次, 每次都會打電話book定, 因此餐廳座位不多, 關門時間也早, 所以book定位會好一點

餐廳食品每晚選擇不多, 只有3至4 款, 都是set, 已包湯、 包、 主菜,、飲品及甜品, 主菜可加選薯條, 意粉或飯, 都是另用碗另上的, 我比較喜歡加薯條, 算不錯的味道, 我已試過他們的牛、魚及羊架了, 價錢平均HK$100/set  都算合理, 食物質數都有驚喜, 以價錢同食物質數已算合格, 可惜他們的餐單變化不大, 第一次試完後, 心思思又想再去, 但當完成第二次後, 便感到有些悶意了, 始終他們的set只有幾款可選, 對於像我這樣心多的人, 也較難滿足  ::ee5132 

但我仍會支持他們, 希望他們繼續努力培訓更多飲食業人材, 或者下次我再去時, 會試下他們的 Tea Set ::uu7091

而對於未試過的食客, 這裡也是很有新鮮感的, 而且食物及價錢很公道, 為支持本地培訓也可試試的  ::oo2031

2 則留言:

  1. 咁都俾你發現到間店,勁! ::vv4063
    睇賣相幾吸引,HK$100/set西餐超平!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 其實質數同味道都唔錯, 只係怕悶, 因每次只有3至4款 Dinner set 選, 如果間唔中先去, 都可以, 價錢唔貴, 平均 HK100/set 都好合理, 不過, 有食客大力推 Tea Set, 話又平又好味, 好似 High Tea 食法, 下次我有機會去試下先 ::uu7060

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^