2013年11月1日 星期五

正宗日本拉麵店@隱家拉麵工場


 這間位於西九龍商場內的日本拉麵店位置比較隱蔽, 裝修簡樸, 坐位只用一些可樂箱造成, 每次也須排長龍入座, 但我仍喜歡光顧這店, 因他們對做麵的認真及對客人的態度, 我仍是給他們很高分的。

這間主力是食沾麵, 即一碗濃湯另一碗拉麵齊上的, 客人須將麵沾上濃湯食用, 因是沾麵, 濃湯會較咸, 唔適合直接飲, 但當客人食完拉麵後, 便可要求侍應加上清湯, 之後客人便可飲那碗精華了, 好多人都會成碗湯飲哂, 我每次都係飲一半, 因太大碗呀, 都唔明成碗點飲 ::oo2071

每人會有張order 紙, 一碗只可用一張, 本來只有3款沾麵可order, 就是, 隱世白伝 (豬骨味), 隱世黑伝 (黑蒜味) ,    隱世赤伝 (蕃茄味)  ,依家加了有咖哩湯拉麵, 四款也試過了, 除了咖哩味有很大分別外, 其餘3款也很相似, 所以order邊個都可以。

最喜歡就是佢地嘅流心蛋, 好讚 ::kk3006

記得有次, 那侍應送上拉麵來時, 強調我的流心蛋唔夠完美, 佢立刻say sorry, 仲即刻叫人再送一隻流心蛋比我, 但我又唔覺第一隻同第二隻又什麼分別, 佢即係只想送多一隻比我當補償那不完美的流心蛋吧!  要求真係高呀! ::uu7031






另外在拉麵舖隔離佢地真係有間好細的工埸, 可以買那3款沾麵取走, 我未試過, 但訪問了佢地, 只須回家加水再加上他們付上的湯包一齊煮, 那便跟他們的湯底一樣, 但外賣裝沒有流水蛋的, 所以我沒有太大興趣買回家自己整, 想食只好下次再來光顧啦! ::vv4038


8 則留言:

  1. 這間芙芙在很久前都發現了,但那次想進去一試時,
    發現門口貼著一張人手寫的紙,類似是說售罄之類的呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係可能售罄,因佢地開時間好短,如果想食dinner, 要早啲去排隊,晚上只開6-9,如果8點先去到,可能都唔比排隊了,最理想係7pm 前去到,這間拉麵店真係唔錯,有機會試下啦 ! :)

      刪除
  2. 個流心蛋真好靚,有機會都過去試下先!::_368

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes 同意, 我也好 like 佢個流心蛋, 如果妳去, 最好早少少, 下午我未去過, 晚上6點先開, 最好7點前去到, 當然可以的話 6:30 更好啦
      ::_342

      刪除
  3. 回覆
    1. 得閒去試下啦, 幾好味架! ::oo2005

      刪除
  4. 去左加拿大,好耐冇食過好味的日本拉麵喇!特登再黎睇~~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果回來香港時, 可以試下呀, 香港實在太多好嘢食, 其實我地好幸福! ::vv4038

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^