2013年12月2日 星期一

Taste Best Steak in the World@ Le Chef



這間位於灣仔酒店內的餐廳, 大廚是西班牙人, 並推廣他們的 Steak 是世界最好的, 所以因為這個原因我這個新界人便遠遠過海出城了, 事實好賴, 基本香港區對本人比較遠, 今次為了那 "Best Steak in the World "就破例平日也出城覓食啦!  ::rr8024


 Le Chef 內環境及氣氛也不錯, Waiters service 也很殷勤, 我們坐好便立刻遞上每人一部 Ipad Menu了, 我們最後選了Menu for 3, 包4款前菜, 3人份量的牛扒及side dishes, 另甜品及tea.  我們另加了每人一客湯


order完, waiter 就送上外脆內軟熱騰騰的麵包了 ::cc9142 

 



這黑毛豬火腿多士質數不錯
蝦也很彈牙


這個是西班牙紅甜椒抄牛肝菌配多士, 味道一般, 唔識欣賞

我們另外order的海鮮龍蝦湯及菌湯, 很不錯的味道

主菜便是這個  "Steak"--------Best Steak in the World 是 Le Chef 的Slogan, 我地都係因為咁而來一試的, 這個牛扒上枱約5成熟, 另外再上一個很熱的鐵板, 是供客人自己將牛再放上去調整自己喜愛的熟度, 我們都齊齊將牛肉放上去, 因原本的實在太生了

另有不同的醬料供牛一起食用, 共有6款之多, 我還是愛海塩, 佢可以帶出牛的鮮味, 比較原味, 另附有3 款 side dishes, 那薯條很脆, 青椒一般, 車厘茄很甜很好味
最後又是甜品來結束這西班牙晚餐了
來食西班牙菜, 當然一定要飲他們的特飲 "Sangria" 啦, 好合我口味, 回家立刻自己再整來飲, good ::mm2174
 當日大廚成日走出來同客人 Social, 佢好 Nice, 我地話係雜誌見過佢, 佢好開心, 仲問我地幾時見到, 係邊度, 又可唔可以比個copy佢呀, 哈哈, 之後又再來問我地啲食物得唔得, 令人感覺佢地好親切 ::uu7031

原來佢地做緊 promotion, visa 有 20% discount, discount後這餐合共 HK$1,500, 以酒店服務環境及一試那 "Best Steak in the World" 的 西班牙牛扒, 價錢比想像中平好多呢! ::vv4015 

4 則留言:

  1. 好味呀﹗cheers~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境, service, 氣氛都唔錯, cheers ::mm2255

      刪除
  2. 好正呀!睇相已流口水!::_368
    但難book位嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次唔係我訂位的,不過當日係平日都full, 妳幾日前book 應該無問題架,記得check 下有冇promotion discount 呀!::oo2057

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^