2013年11月21日 星期四

有創意+用心的甜品屋@糖門

這間位於沙田的甜品店, 由於之前看過網友介紹這間心型拿破崙的甜品, 一見相片便馬上想去試下, 因從未試過外型咁靚嘅拿破崙呀!

以上就係外型嬴哂嘅心型拿破崙了, 除了外型, 食落去都好味, 真不錯, 另外還有一個雪糕球, 我選了番石榴味, 第一次食此味道, 感覺真似好似番石榴, 好味而且好清新 ::vv4063
 當日在九龍食完晚飯後便飛車去沙田糖門了, 當日是星期六人又多車又多, 我們把車子泊入停車場, 之後再到糖門等位, 等約15分鐘便有位了, 其間有警車到場抄違例泊在街邊的車牌, 所以為了食得安心, 如有車的, 最好泊在附近的停車場了 ::mm2387


 以上是巨峰提子綿綿冰, 可自由選2款配料, 我們選了 Oreo 及爆珠, 好意外, 好好味, 而且真係好似巨峰提子味, 鐘意食巨峰提子嘅人, 一定鐘意, 真係好讚 ::oo2003
最後好期待的榴槤炸兩, 係超失敗之作, 雖然外型真係好似炸兩, 但味道口感都好差, 最重要佢竟然係好貴潻, 我食一口已經想吐出來了, 那外皮及內包住榴槤的物體又霖又唔好食, 真係扣哂分, 我希望他們不要為了一棵樹而無左個森林, 一係早日改良此甜品, 一係就取消放棄了這甜品, 否則相信很多食客食了這款炸兩會以後也不回來光顧呀!  真係會因小失大, 好唔抵!  ::oo2067

2 則留言:

  1. 我今晚又走左去食呀,試了芒果炸兩,確實麻麻::vv4033

    回覆刪除
    回覆
    1. OMG 妳都試左佢嘅炸兩, 係超失敗之作, 如果我上次冇order 炸兩, 我會比90分佢地, 但試了那炸兩即刻要扣分, 佢地真係要好好改良呀 ::cc4058

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^