2013年10月28日 星期一

Lunch@ 牛角日本燒肉專門店


牛角是我喜歡之燒肉店之一, 但因晚上太多人等位, 每次都是只在週末 Lunch 來光顧, 而且 Lunch 又有套餐, 假錢平宜公道, 真是不錯的一間燒肉店

由於每次電話 booking 只有 30%  (無論 Lunch or Dinner), 所以如果想電話訂位一定要襯早, 每次我都會預早數天前預訂, 我試過一次曾忘了訂位, 結果等了個多小時呀!






 我們今次一行四人, 共 Order 了4 個套餐, 每個套餐已包湯、飯及飲品, 和牛及 5 品燒肉定食更包那好好味的牛角飯, 是加上燒汁及紫菜的珍珠飯, 是無限潻加的, 真是剩食飯都飽, 我這個一向不愛食飯之人, 每次吃牛角飯也至少可吃 2 碗, 真係人出錢, 我出命呀!

今次order 了2 個普通定食及2 個牛角飯餐定食, 一次過試哂, 雞、牛、牛舌、腸及和牛, 那和牛當然是超讚, 但其他各樣也不錯呢, 而那 2 個牛角飯定食是包雪榚的, 是雲尼拿及綠茶也好味, 環境、食物、服務都完全合格, 今次 4 個餐合共 HK$380, 真是相當底食, 好快我又會再去食了 (^_^)







6 則留言:

  1. set真係幾抵喎!但我好耐之前食過九龍灣分店,好大煙,你呢間喺邊間?煙唔煙?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 紫瑤,這間是葵芳新都會,環境ok, 唔煙,同啲services 都唔錯

      刪除
    2. 等我下次經開嗰頭去試下先

      刪除
    3. 記得幾日前Book 定位呀, book 左位唔使等, 唔使浪費時間 :)

      刪除
  2. 牛角我都一直好想去試架喇﹗似乎午市套餐都唔錯呢~~ 有機會試下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. ::vv4038 午餐真係超抵食, 而且那牛角飯是任食, 好讚!
      不過, 記得book 位先呀!

      刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^