2015年10月20日 星期二

無水煮咖哩@22cm Le Creuset (附食譜)

這個無水煮咖哩是另一快、靚、正嘅煮法, 
有 Cast Iron的一定要整這味又方便又好味的超級正餸呀!

整完可以加上菜便成了美味又滿足的一餐住家飯了::_342 


材料 :  日本咖哩 (我用了 半盒)
洋蔥1個, 蕃茄 3 個, 甘荀1至2條, 薯仔1至2個

以上材料只供參考, 大家可以自由加減或加上其他自己喜愛的瓜菜也可以的, 但最好選一些比較多汁的蔬菜, 而洋蔥及蕃茄也多汁的, 所以會比較好, 也可以加上磨菇或芹菜也不錯的組合
 做法 :  底層先鋪上洋蔥, 之後加上蕃茄
 2. 接著加入薯仔, 最後加上甘荀, 便可以蓋上蓋開中火煮5分鐘之後小火約 40分鍾, 我是完全一滴水也沒有加的, 但如果不熟識自己爐火而很擔心會燶底的, 也可以加一湯匙水一齊煮的, 時乎爐火不同可自由加減, 直至薯仔軟腍便可加入其他材料
 煮其間可以隨時開蓋看看材料是否已經夠腍身, 可以看見完全不加水下已經有1/3 煲水自己煲出來了
 3. 以上材料煮至9成腍身後便可加上肉及咖哩磚了, 我今次加入了黑毛豬及肥牛, 比較薄身的, 如果想加入厚身肉類, 如雞件, 牛腩等, 可以同以上材料一齊煮至腍身, 最後才加上咖哩也可以的  ::vv4038


 4.  最後將咖哩磚切成小磚鋪在面, 之後蓋上蓋再煮約15-20分鐘
 5. 之後開蓋將所有材料及已溶的咖哩磚拌勻, 可以再蓋上蓋焗一陣令全部材料更入味,
     便大功告成! ::mm2254
 也可隨意加上任何蔬菜一起伴食, 而我是另外煮好西蘭花才放在一起的, 因為我比較喜歡脆身一點的菜 ::rr8007
 食時加上飯便成了一餐方便易煮又美味的日式咖哩飯了, 超喜歡!  ::vv4059


 加上自家製 Sangria 一起享用,  感覺有幸福的味道啊!   ::_382

3 則留言:

  1. 無水煮咖哩都唸到,肯定好原汁原味!等我又做下copy cat 先!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡日式咖哩一定要試,完全唔使加水同任何其他調味料,只有菜、肉及咖哩磚,好好味👍😁😋

      刪除
  2. 無水煮咖哩都唸到,肯定好原汁原味!等我又做下copy cat 先!^^

    回覆刪除

有緣過路之blogger, 歡迎留言交流 ^o^